A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2008. március 25., kedd

Szülinap

Bartók szülinapja alkalmából a Gugli Magyarország jóvátette a Gmail reklámajánlójának összes huncutságait. Ez szép volt!
Boldog szülinapot a mennyei zenekar élén!

Milyen huncutságokat?

Odo nevével továbbra sem tud mit kezdeni a motor: ezeket ajánlotta a levelei alapján:

"Jóslás
A Mágia Nagy Mestere fogad! Sorsfordítás-Segítő- Mágiák."
http://www.anushavan.com

és

"Szomjas oázis
33 szerző antológiája a női testről Forgács Zsuzsa szerkesztésében."
http://www.FO.hu

meg ezt

"Szabó Sándor magánnyomozó
Gyors, hiteles magánnyomozás Nézze meg honlapomat!"
http://www.hesber.echt.hu

pedig esküszöm, Szabó Sanyi még érintőlegesen sem szerepelt a levélben!

Olyan Big Brother is Watching You szaga van az egésznek.

Bosszúból küldtem neki egy Gmail invitet, így őkelme is gyűjtheti a tapasztalatokat.

Más: férfiaknak igen hasznos.
Szégyen, én csak a Four-in-hand-et, a Half-Windsort, meg valamikor a Csokrot ismertem.


Hadkiegészítés:


Mi visz rá tömegeket, hogy most, márciusban egy tavaly szeptemberi postot látogassanak?

7 megjegyzés:

szs írta...

Magánnyomozó? Ne már, így is megvádoltak, hogy kutakodok mások életében, azt most kiderül, hogy tényleg? :)

szs

Balfrász írta...

Te mondád!:-)

Lassan kiderül, hogy Ugyanolyan fantáziátlan névadók vagyunk, mint a kínaiak... Vagy mincden talentumos embör monogramja Sz. S. :-)

Egyébként, ha boldogult fiatal koromban kimentem a temetőbe, minden harmadik sírban én feküdtem. Ettül mán sokkal jobb élő magánhekusnak lenni.:-)

Tényleg, ki volt az a nickje felfedését annyira nehezményező? Lemaradtam.

Névtelen írta...

Kedves vagy, hogy kiirtad a blogodra, amit a gmail levelezésed "kontextusában" találtál, őszintén bevallom én a Szomjasban vagyok érdekelt,és szoktam csekkolni az új posztokat...

Megtisztelnél, ha ideírnád, hogy akkor tkp mi volt az a kifejezés szerinted, ami kiváltotta (felszínre vetette értelemben) a Szomjas oázist?

üdv,
fourjack

Balfrász írta...

Az engine ajánlatai küzül ezt a legkönnyebb felfejteni. Odóval általában az irodalomról levelezünk, a Gugliban pedig reklámvonalon úgy teszik a Szomjas oázis preferált. Gondolom,a kiadó fizetett érte, bár erről halvány miniszteri segédfogalmam sincsen.

Névtelen írta...

Nem a kiadó, hanem tudomásom szerint a www.fo.hu, ami a fókusz online könyvesbolt...

Csak az lepett meg, hogy nektek március 25-én még kiadta a Szomjast, mint szponszorált linket, azonban nekem már sajna nem adja ki...

köszönöm az infót!
fourjack...
ps:
(és mi volt Bartók szülinapja alkalmából, mert arról lemaradtam)

Névtelen írta...

http://www.brooksbrothers.com/TieKnots/TieKnots.tem

Balfrász írta...

Kösz a linket. Ez már 5+1 nyakkendőkötés.
Az a gyanúm, hogy zsaketthez másképpen kell megkötni a kravátlit.

Gróf Széchenyi a képeken valami egészen frankó csokrot hord. Nem ismeri azt valaki?