A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2009. június 9., kedd

Pride and Shame

Ma csak annyit, hogy büszke vagyok arra, olvastam néhányat azokból a drámákból, melyekről a következő tanulmány? elemzés? szól, s melyet egy Gyöngyös Imre nevű illető írt Wellingtonból 2009. jún. 6-án. Hogy ő honnan ismeri ezeket a drámákat, melyeknek nem mellesleg Pete László a szerzője, akit barátomnak nevezhetek, az egyelőre nem világos.

A szégyen, hogy ezeket a drámákat néhány tucat emberek kívül alig olvasta/olvassa valaki, játszani pedig...

Szégyen, hogy én is csak néhányat...

Ez egy szép, kontaszeletív ország, hol buján buzog a belterj.

És még kurvák is vagyunk...

1 megjegyzés:

L. N. Peters írta...

Gyöngyösi Imre maga keresett meg engem előbb hozzászólás, később email formájában.

Első írásaimat az aranylant.hu-n olvasta, később a blogomon és egyebütt.

Néhány dolgot később magam küldtem el Neki, de a darabjaim egy részét addigra már olvasta (a napkut.hu-ról és máshonnan).

Imre atyai barátom, több levelet is kaptam Tőle segítséggel, tanácsokkal. Újabban írásokat cserélünk email-ben.