A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2009. február 19., csütörtök

Some Completion

Félig felgyógyulva be kell fejezni jó sok felgyülemlett dolgot. Hátha még nincs vége az átoknak.

A legelső a Terra frissítése. Ódor Ákos kissé horrorisztikus novellája került fel, melyet jobb híján Tudományos-Fantasztikusnak nevezek - de valóban csak jobb híján.

A másik egy rég kiérdemelt tribute poszt a Polit(e)bürón a Nemzet Csalogánya előtt.

Manócskának hála kiderült, hogy már annakelőtte olvastam Gaiman-t, hogy valójában szerettem volna. Történt, hogy a régesrégi rpg.hu novellapályázat egyik díja könyvcsomag volt. Ezek között a könyvek között meg - Lo and behold! - ott voltak az Elveszett próféciák, melyet Pratchettel közösen írtak... Most félretettem minden más olvasnivalót és ennek estem neki.

Pedig vaktában három olyan könyvet találtam az elmúlt évek szépirodalmi kínálatában, melyek valódi sci-fik. Csak mert nem a gettón belüli szerzők jegyzik őket, hát nincs is rajtuk a bélyeg...

Nincsenek megjegyzések: