A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2008. április 1., kedd

Üzenetek

Emesének több üzenete is van:
  1. Az Emese nevű nők hülyék
  2. Az Emese nevű nők általában magyarok - különösen a magyar nők hülyék.
  3. A nők hülyék
Ezt még egyik érintett halmaz sem kérte ki magának, és ezek a hányingert keltő reklámok egyre csak szaporodnak.

A mobiltelefon reklámok két dolgot üzennek:
  1. A mobil kurvára magányossá tesz
  2. A fiatal mobilosok született idióták

Erre két plakát tanít. Az egyiken négy ún. fiatal látható. Valami házibuli. A két kúrica egymással beszél mobilon (na jó, mutogatnak valamit? konferenciabeszélgetés?) egy fiú zenét hallgat a mobilján. A negyedik a kanapén gitározik. Kinek? A "vessző, barátai" nem figyelnek rá, a mobiljaikra figyelnek...

A másik, az "Ereszd szabadon a zenéd" hősének arcán egyrész a bazseváló cigányprímás bambán kérdő arckifejezése, másrészt a Bloom szindrómával társult fej/arc/mentális elváltozások megjelenése.

Itt tartunk, de nem akarok politizálni.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én speciel attól kapok erős migrént és az ezzel járó hányingert, amikor meglátok egy láncbafűzött, egyetlen történetnek látszó, de a nagyobb figyelem felkeltése végett még részekre szabdalt jelenetsort, ahol az egyik (szerintük nem eléggé) monopolhelyzetben lévő tv, internet stb. szolgáltató cég eget-földet megrengető shaw-jának felvételéről van szó, amikor is minden élő és hol annyira fel van dobva, mintha az Oscar- és Nobel-díjat kapták volna meg egyszerre.
A másik hányingerkeltő képsor főszereplője pedig az a két figura, akik mindenáron be akarják bizonyítani, sokkal hülyébbek, mint amilyennek elsőre látszanak, miközben térerőt mérnek, csibészes ruhadarabokat próbálnak, melynek hosszú az ujja.
Viszont van ellenpélda is.
Már nem is tudom, pontosan miről volt szó, de a jelenet zseniális: sivatag, hosszan előrenyúló műút, a forróságtól vibráló aszfalt, egy izzadó futó... az út mellett egy asztalka, mellette egy férfi, kezében pohár víz. Érkezik a futó, a várakozó felélénkül, kiáll az út szélére, előrenyújtja a poharat, hogy majd a futó elveszi, és felhajtja a frissítő vizet...
Azonban nem ez történik. A pasi odaér, egy pillanatra beledugja a vízbe a mutatóujját, és fut tovább.
Szlogen: hihetetlenül keveset fogyaszt... :)

Laura

Sheenard írta...

Én azon töprengek néha, vajon az Emesét játszó lány össze tud-e szedni ezek után bármilyen pasit is?

És akkor már tudom sajnálni :)

Névtelen írta...

Ugyan már...!
A két "jóárasítós" figura über-giga-mega jópofa, Emese meg cuki... :) Pont őket kiszúrni, hát én nem is értem... 1000X undorítóbb/unalmasabb/fantáziátlanabb reklámok is vannak. :)

Balfrász írta...

Szőkéékkel semmi bajom.

Emese sokszoros negatív üzenetével annál inkább. Főleg, hogy a vizuális ötletnek semmi köze az érdemi mondanivalóhoz. Sőt, üti a reklámüzenetet. Pl. Valóban 600000 db-os puzzle kell, mire valaki visszafizeti a lakáshitelét, de ennek bevallásával éppen vevőt riaszthatnak, mert esetleg az ügyfél belegondol, mibe is mászna bele...
Az Emese figura cukiságáról meg annyi, hogy mint férfi, bottal nem nyúlnék hozzá.

Névtelen írta...

Emese figurája engem csak szimplán zavar. Nem igazán tudok mit kezdeni vele. A reklám maga pocsék, mint általában a bankos reklámok.
A két figura viszont kifejezetten bosszant, nem tartom jópofának. Erőltetett, gagyi.
Persze vannak sokkal rosszabb reklámok is. Szerencsére ritkán nézek tv-t, a reklámok többségénél átkapcsolok.

Laura

Sheenard írta...

Nahát a Raiffeisen se jobb. A nő ott is idióta...

Asszem a bankokkal a férfiakat célozzák meg... :)

Névtelen írta...

Raiffeisen reklámjában viszont a nőnek életszagúan zseniális kapzsi tekintete van. A reklám egyébként baromi idegesítő.

Régebben volt egy olyan bank reklám, melyben a faszi egy Alfa Romeoval begördül egy ablak elé, és felnyalábol egy csomag kézpénzt, mintha gyorsbüfé lenne. A szlogen a szokásos ilyen eccerű a hitel nálunk!
A hitelakció 100 000- 50 000 közti összegre vonatkozott. Egy zsír új 56-os Alfából ki fog felvenni ilyen kis összeget? Minek az neki?
(Bár ki tudja! A8-ba is pakolnak lidlis sörtöt)

Névtelen írta...

Van viszont egy reklámnő, akitől mindig elgyengülök. Nem bankos, hanem sörös reklámról van szó, de a sör márkájára sajnos nem emlékszem, úgyhogy ha ti ilyen pengék vagytok reklámba, linkeljétek be nekem legyetek szívesek youtube-on, mer szerelmes vagyok bele. Segítség: Lorna Vallings Taste c. száma szól aláfestésként.
A sztoriban sört iszik valami köcsög, és ez a nő epekedve bámul rá. A végén a faszi úgy hívja a pincért, hogy a jegygyűrűjével kocogtatja meg a poharat (barom), erre a nő lemondóan ám megértően rámosolyog erre a balfék teszetosza faszkalapra, majd szomorkásan elfordul.
Rólam nem mondható el, hogy kerülöm a kocsmákat, de ilyen nővel még sohasem hozott össze a sors.
(Igaz nem is a Három Gúnárban játszódik a történet...)
Na, szóval néha Watsonnak is kell némi segítség.

Névtelen írta...

Sándor, lehet, hogy én tévedek, de nem az "Emesét játszó lány" játszotta az uristen@menny.hu c. filmben a fogatlan kurvát? Mert az egy igen jó színésznő, Stefanovics Angéla, a forgatókönyvet is ő írta, biztosan van már pasija.
(Ha nem láttad a filmet, sipirc megnézni! Arról szól, hogy Isten leejti a Mennyország kulcsát, és lejön a Földre megkeresni!!!)

Névtelen írta...

De, Stefanovics Angéla-ról van szó, ő játsza Emesét. :) Hát lehet, hogy perverz vagyok, de nekem bejön ezekben a bankos-reklámokban is, mindig is szerettem az efféle (nem feltétlenül qrvás) titkárnő-típust. (a) :-)
A másik kettőben meg pont az a jó, hogy zsírhülyék... mondhatni már-már szellemi fogyatékosoknak tűnnek (főleg a Szőke Star Trekes, SPOCK-os stílusa ütött, elsőre kifejezetten röhögtem rajta). :)) Meg az ilyen hülye (nyelvújítónak szánt) beszólások, mint ez a "jóárasítás", ami persze égő, ha komolyan vesszük (mivel rendesen alázza, torzítja a magyar nyelvet), de nem úgy kell venni. :D

Névtelen írta...

http://youtube.com/watch?v=cis_XwZJySc&feature=related

Dreher :-)

Névtelen írta...

HÁLA!!!

Balfrász írta...

A zurak felületesek. Nem Emese nevének üzenete izgassa az urakot, hanem a serital meg a szopórémek.
Abcúg!

Névtelen írta...

Pontosítsunk: még a serital SEM, hiszen a zurak egyike azt sem tudta, melyik seritalt reklámozza ama tetszetős menyecske.

Névtelen írta...

Intelligens emberek reklámkritikájához a következő igen sajnálatos dolgot tudom hozzátenni:
1. A reklámok a versenypiac szabálai szerint születnek.
2. Itt a mérce az, hogy hat-e a reklám.
3. Ha egy cég, rendező, író stb. nem megfelelő hatásfokkal müködő reklámokat gyárt, nem kap megrendelést.
4. Tehát jobbára a magyar átlagpógárt tekintve hatásos reklámokat látunk.
5. Azaz a reklám pontosan annyira idióta, gagyi és hülye, mint amennyire a honfitársaink.
6. És ez az igazi gond, nem pedig Emese üzenete

Alex Bates