A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2007. május 1., kedd

Some Relief

Hogy kúráljam magam a Ráma sokkból, Gaimant olvasok, meg novellákat a sci-fi aranykorából.
Szerettem volna végre valami szart, vagy legalább gyengét olvasni Gaimantól, de a Neverwhere is jó! A legelső oldaltól kezdve élvezhető. A legelső mondattól. Pedig én aztán nemigen vagyok nagy fantasy-faló! Pláne nem urban fantasy fogyasztó. But man! It's something completely different.

Az aranykori novellák meg...
Hát, amikor kamaszként a Galaktikát olvastam, biza nem realizáltam, hogy negyvenháromból, negyvennégyből olvasgatok cuccokat... Mindenesetre fura érzés eredetiben olvasni őket. De megéri. Azokban az időkben a szerkesztők biza nem hagyták a szahart ömölni minden csatornábul. Nem is volt annyi csatorna, valljuk be!

Azt is érdekes volt megtudni, egyenesen a nagy Izsáktul, hogy J.W. Campbell nem szerette és tűrte a Bradbury féle vonalat...
Semmi sem változik.

Huszonhárom oldal kész a Kód kettóbül. Fogalmam sincsen mi lesz a címe. A vámpír szó mindenesetre szerepel majd benne...

Nincsenek megjegyzések: