A hónap mottója

Saját gondolataink kifejezésének joga azonban csak akkor ér bármit is, ha képesek vagyunk arra, hogy saját gondolataink legyenek."
Eric Fromm

2009. november 29., vasárnap

Halfway Back

A jövő héten már visszajövök bloggolni, véget ért a móka novemberre, anyám élete végéig biztonságban van, az ÚG 15 a nyomdában, talán már el is készült, túl vagyok a Medikán (Gyógyászati világkiállítás, ahol a legkevésbé fontos a beteg. Grrrr! – gyönyörű posztmodern fordulat!), szóval visszatérhetek egy kicsit ehhez a sci-finek nevezett valamihez.

Első lépés, hogy holnap, november 30-án, hétfőn, este hétkor vendége leszek a Ködlámpa irodalmi kávéháznak, a Pedál (? – Most hogy is hívják? Mindegy, megtalálod) kafé alagsorában, a Pipa utca 6-ban, a Nagyvásárcsarnok mellett. Izzólámpát hozzál! Legalább hatvanasat.

Ez azért érdekes, mert nem a szokásos sci-fi dagonyában pakoljuk az iszapot egymás fáradt hátára, hanem legalább két kívülálló, irodalmár (vagy mi a fene) vezeti az egészet, és egész izgalmas beszélgetések potenciálja van benne. Például én is szívesen kikérdezném Marcellt, hogy mit akar a sci-fitől, és szerinte mi az...

4 megjegyzés:

Sheenard írta...

Hétfőn megteheted :)

acélpatkány írta...

Írjál a honi SF ("nem létező") kritikáról! Arra várok már több mint egy hónapja...

Névtelen írta...

Kedves steel rat, követelőzöl itt, ahelyett hogy te is írnál kritikákat. A patkányszütyődben már benne hordod a kritikus kellékeit, az éles tekintetet, a metsző fogakat és a pallérozott, de kellően mérges nyelvezetet. Tudod jól, hogy neked az erősséged az irodalom-film együttélésének boncolgatása, a nyafogás helyett miért nem látsz neki? Lassan már specializálhatnád magad mint ennek a területnek a publicistája, kritikusa!
Annyi új sf film, (melynek jó része alaposan felidegesített) jelent meg az elmúlt egy-két évben!
Én viszont arra (is) várok már több mint egy éve, hogy olvassak tőled egy jó kis elemzést...
És akkor balfrász mester rólad is írhatna, mint létező kritikáról.
O

steel rat írta...

Ó, hirtelen megijedtem, hogy valaki ismeretlenül piszkál. Aztán csak látom az aláírást az alján.
Jelenleg talpalatnyi életre nincs időm, de amint lesz, mindenképp sort kerítek rá. Amennyiben küldesz nekem egy mailt írok pár bennem mocorgó ötletről aminek remek helyet tudnátok biztosítani.
(off: írok én kisebb kritikákat, arról is adhatok linket :-) )

Egyébként éppen azért érdekel, mit mond balfrász mester, mert én is félig-meddig érintett vagyok a témában.

És nem követelőztem, csak kértem :-P